FAQ’s

Activiteiten

Hoe kan ik me opgeven voor een activiteit

Alle activiteiten worden in de agenda geplaatst. Wanneer je daar een groen veld ziet zoals hier, dan kun je daarop klikken om je plek te reserveren.

Moet ik ook een ticket 'kopen' voor een gratis activiteit?

Het antwoord hierop is JA. Omdat we soms beperkt ruimte hebben wordt het ticketsysteem gebruikt voor reserveringen.

Uiteraard zijn tickets voor activiteiten die gratis zijn of op donatiebasis ook gratis. Je moet ze echter wel aanschaffen via de webshop 

Krijg ik een ticket toegestuurd?

Nee, je krijgt wel een email als bevestiging dat je aankoop voltooid is. Deze mail met vermelde bestelnummer is ook je toegangsbewijs.

Winkel

Moet ik een account aanmaken?

Nee, dat hoeft niet.

Maar als je vaker denkt mee te willen doen met een workshop of andere activiteit, dan kan het handig zijn omdat je dan niet steeds je gegevens hoeft in te vullen.

Afrekenen als gast doe je door simpelweg het selectievakje voor ‘Een account aanmaken?’ boven ‘Jouw bestelling’ niet aan te vinken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Volg deze link en klik op wachtwoord vergeten 

Kan ik ook contant of op locatie betalen?

Onze voorkeur gaat er naar uit dat je via de webshop boekt. Dit zorgt voor goede geautomatiseerde gegevensverwerking en voorraad beheer.

In overleg is het mogelijk, neem dan contact op en vraag naar de mogelijkheden.

Hoe kom ik aan een kortingscode?

Kortingscodes voor specifieke workshops worden via de nieuwsbrief gepubliceerd.

Schrijf je dus in voor de nieuwsbrief op deze pagina

Aanbevolen Producten

Wat zijn 'aanbevolen producten'?

Dit zijn producten waar ik zelf enthousiast over ben en welke ik graag met je deel.

Als je bijvoorbeeld de link* in een blog over zo’n product volgt, kom je op de website van de leverancier. Daar kun je dan desgewenst het product bestellen.


*door deze link te volgen maak je gebruik van een speciale code welke gekoppeld is aan mijn affiliate gegevens.